Trött..!!

Nu har jag alldeles nyss ätit middag..Alldeles snart ska jag hoppa in i duschen..Blev trött nu efter maten*gäääspar*
Hade en väldig trevlig dag med mamma,bröder och ena broderns flickvän Johanna..Först åkte jag till Våmhus och hälsade på morfar..Mamma och Carl var redan där..Morfar bodde jättefint..men han tyckte det var kallt..Han är ju van att elda inne så det blir jättehett...men han vänjer sig säkert..jag tror det bara handlar om att han egentligen vill bo kvar i sitt hus i Spjutmo,men det går inte när han börjar bli gammal..Det finns ingen el eller rinnande vatten i det huset..Så jag tror han snart kommer älska sin nya bostad..Han bjöd på kaffe och vi hade med oss kärleksmums..jag och mamma dammsugade lite åt honom och bytte i hans säng..Min morfar var söt idag<3
Sen hämtade vi Christopher och Johanna,sen åkte vi ner på Mora..gick på kaffestugan och fikade tillsammans allihopa och sen till systemet..Blev inge mycket att springa på Mora idag..vi åkte på MAXI och handlade lite och sen åkte dom hem..Så nu har jag nyss ätit och så...
Nu ska jag slänga mig i duschen..jag fryser..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback