Vilken jävla kväll/natt..!!

Idag är jag helt slut efter kvällen/natten igår..Kom hem vid 3 tror jag..Var askalas när jag kom hem*haha*=)
Kvällen började iallafall hos världens bästa Anna..Jag kom dit vid 16.30..Vi gjorde oss klara..Sminkade oss,lockade hår,kollade kläder och drack en god fördrink..Sen blandade vi till bålen innan gästerna skulle komma..
När Johanna,Cissi och Sofie anlänt så serverades det tårta..Den var jättegod*mumma*..men man blir så jäkla mätt av tårta..Sen under hela kvällen så spelades det bra musik och dracks godmsakande alkohol..Sen drack vi lite lakritsshots,jag tog Johannas också..tänk vad man blir kalas i bollen av det..Blev alldeles galen..Tss..inte farligt galen utan på ett bra vis..
Min bror körde oss till Wasa vid 23.30..var ganska mycket folk där..lagom iallfall..Alexandra och Tessan var där..riktigt kul att träffa dom..var längesen vi festade tillsammans tjejer..musiken var bra av och till..men är man full så funkar vad som helst,nästan iallafall..Minns hela kvällen som i en enda dimma..undrar om det var dansgolvet som var halt eller om det var jag som var full?!?..det kan ni ju fundera på min vänner..
Sen när Wasa var slut så hämtade jag och Anna ut jackorna och gick ut till parkeringen,men vi gick bakom wasa i snön..Varför egentligen??Hade snö över hela klackskorna och långt upp på strumpbyxorna..*haha*..såg ut som jag hade vita stövlar på mig...Min bror hämtade oss och sen åkte vi på McDonalds...Det vore väl ingen fulländad festkväll utan McDonalds..Men i bilen till McDonalds så slog alkoholen verkligen till..Både jag och Anna halkade runt som Bambi på hal is inne på McDonalds..Vilken jäkla syn..Annas nuggets flög ner i golvet..vad var det som hände med oss Anna??Det är farligt med shots iallafall..man blir ju alldeles vild...
Det var då verkligen en underbar festkväll/natt tycker jag<3..

Idag gör jag ingenting..Har kokat ihop en supergod soppa..men jag mår verkligen som jag förtjänar..trött,huvudvärk och allt det där andra..*haha*=)
Tror jag klämt mitt finger/nagel inatt..Det värker..och jag var alldeles blodig runt nageln när jag vaknade i morse..Men det är sådant som händer..

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klämde det när du skulle dra på dig skon :P

2009-02-08 @ 16:27:38
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback