Björn Rosenström-vilken lirare..

Vilken kväll det blev alltså...Björn var helt kung..
















Idag mår jag som förtjänar..Vaknade vid 6 och mådde piss..Så Thommy kom med hinken och alvedon..<3..orkade inte gå till toaletten och spy..Fy fan...Tror jag spydde upp hela min insida..det kändes som det iallafall..Usch..Men nu börjar det vända..Har bara lite ont i huvudet..
Ikväll blir det bio..Premiären på Harry Potter..Myys<3..Såg nyss att typ alla biljetter var slut..Men jag har redan fått bra platser för jag bokade för flera veckor sen..

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha det blev ganska mycket festande på bowlingen, enligt de du skrivit i bloggen :D ? Sara mådde inte så bra hon heller dagen efter hehe. Ja jag skulle väl ha varit det, men som sagt nästa gång = )

2009-07-16 @ 16:32:19
URL: http://liinka.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha det blev ganska mycket festande på bowlingen, enligt de du skrivit i bloggen :D ? Sara mådde inte så bra hon heller dagen efter hehe. Ja jag skulle väl ha varit det, men som sagt nästa gång = )

2009-07-16 @ 16:32:44
URL: http://liinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback