Egypten 24/8 here I come..!!

Skulle bara tala om för er kära vänner att jag är vid liv..=)..Sorry för den tröga uppdateringen,men jag är ännu inte riktigt hämtat mig efter min vakennatt häromdagen..Men jag tror nog det börjar vända..Känner mig inte så trött just nu iallafall..När jag mest av allt skulle behöva vara trött liksom..Gaaaaah..
Väntar på att älskade ska sluta och komma ut från lassarettet så vi kan prata..Han kan ju inte ha telefon på eftersom han jobbar inne på lassa..Då kanske det blir någon maskin som får fnatt eller något liknande..*haha*=)..Något sådant vill man ju inte ställa till med heller..han slutar vid 22..Så det är ju ganska snart..
Annars lever livet på som förr..allt känns underbart..Nästa vecka hoppas vi på sol så jag och världens bästa Anna kan ligga på stranden och färga oss..Tsss=)

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback