God Morgon allesammans..!!

Här är jag igen=)..Min ledighet på 4 dagar har varit alldeles underbar..Först i torsdags så låg jag och Anna hela dagen på stranden..sen på kvällen var jag,Thommy,Anna och Axel på bio och såg Transformers..Den var riktigt bra faktiskt..
På fredagen mös vi på morgonen och sen åkte vi ner på Mora..Åt lunch på kaffestugan och sen kollade vi i affärer..Jag köpte 2 klänningar,lite nya underkläder,skor,diadem,något smycke och lite annat smått och gott..Tror vi inte var hemma förrän vid 19..Då hyrde vi film och grillade..
På lördagen tog vi sovmorgon och åt en mysig brunch..sen åkte vi till Furudal för att få våra bilar lagade..Där blev det sol och bad och en massa skratt med min underbara familj<3..Vi kom väl hem vid 20 någon gång..
Igår så tog vi sovmorgon IGEN..Men som vanligt vaknar ju jag först och ska försöka vara tyst..men det är ju så svårt..Men jag läste en bok och var tyst i nästan 2 timmar..Bra va??..
Blev en massa grillning,sol,bad och härliga människor doma här lediga dagarna..Jag är riktigt nöjd..

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback