God Morgon mina små gullepluttar..=)

Vaknade för typ en timme sen och kunde inte somna om något mer..(är på jobbet)..Det svider i mina ögon för att jag är så himla trött idag..Har inte alls sovit mycket inatt..Men det är bara att bita ihop och se glad ut..Eller vad tycker ni?

Idag när jag slutar så ska jag hämta upp Carl hos Christopher och Johanna..Han ska sova hos oss inatt eftersom att mamma och pappa åker till Riga idag och kommer hem på lördag kväll..Och imorgon jobbar jag natt igen så då får han åka tillbaka till Christopher och Johanna igen..
Ska bli mysigt att han Carl hemma hos oss en natt..Jag älskar verkligen den ungen<3..Älskar verkligen alla mina syskon,de är dom bästa man kan önska..
Nu blir det frukost för min del..

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback