Trött och sliten..!!

God morgon på er allesammans..!!
Hoppas ni alla har haft en bra natt  Hiihii..det har jag..typ....det beror lite på hur man ser på saken..Vaknade vid 7 och kunde inte somna om fastän jag knappt sovit något alls..men men..slutar iallafall vid 15.00..då ska jag HEM..ska först hämta upp Carl och sen handla grejer till en cheescake jag tänkte göra som mys till kvällen..Mamma och pappa kommer hem i dag så vi ska möta upp dom på järnvägsstationen framåt eftermiddagen..Så då tar dom Carl med sig hem till Furudal sen..så ikväll ska jag och älskade mysa tillsammans..Laga lite god mat och bara pussas<3..precis vad man behöver..

Faaan vad jag är sugen på fest...Vill verkligen ut och festa just nu..Hade behövt mig en rejäl festnatt..med bara en massa vilda upptåg..Någon som kan tänka sig en fest med lilla mig??..Eller jag kanske är alldeles för vild och galen för er smak??..så kan det ju också vara..att man inte duger...
Nu ska jag sluta skriva..

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Händige Hasse

Vääänta du bara så ska det nog bli fest ska du se!

Då ska vi kolla vem som vill sluta festa först, hrm :-)

2009-07-25 @ 23:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback