Aja Baja små frön,nu börjar vi lektionen..*haha*=)

Vad gör ni denna dag då??..Midsommar är slut,solen börjar titta fram och vägarna är fulla med turister..Dom flesta av er har säkert spenderat dagen bafulla..men jag som är en arbetande kvinna mår prima=)..Visst jag hade också velat festa,men man säger ju inte heller nej till att tjäna pengar...och det blir ju ganska mycket extra en helg som denna..Tiihii..!Så det känns ju bra..
Igår när jag slutat åkte jag hem och pussade på min pojke,sen gjorde vi oss fina och åkte till Furudal för att fira iallafall lite midsommar..Precis som alla andra år så är vi ute på Koludden  med husvagnarna..Hela min familj och närmaste släkt..Och kompisar till släkten..Vi står som på en egen lite camping där bara vi får vara..Visst låter det härligt?..Alla vi syskon hade vår respektive med oss..Jag var chaufför så Thommy fick dricka bäst han ville..Och det gjorde han..*hehe*=)..Vi spelade kubb och åt väldigt god mat tillsammans allihopa..Är så härligt att vara med familjen och bara få må bra liksom..Då känns allting precis perfekt..Vi åkte mot Mora vid 22.00..Det blev ett alldeles lagom midsommarfirande för mig som jobbat natt..
Och du Annika Bill..Jag åt sill och det smakade faktiskt helt okej..Jag åt två HELA bitar med potatis och sås..Är du stolt över mig nu?!?!!?

Puss Puss



Kommentarer
Postat av: Annika B

Det var bra gjort.Duktigt.

2009-06-22 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback