God Morgon..!!

Har ni sovit gott allihopa??...jag hoppas det iallafall..
Vilket jävla väder det är då..Blää..!!..Imorgon hoppas jag då verkligen att det är fint,för då tar ju min älskade lillebror studenten..Man vill ju inte bli alladeles blöt och genomfrusen på studentdagen liksom..Jag som har köpt en alldeles ny klänning och allt..Den är jättefin..och då vill man ju inte täcka över den med någon jäkla tröja liksom..Gaaaah..!!..Nya skor har jag köpt till imorgon också..Jättesöta vita ballerinas..Så imorgon blir jag alldeles ny..=)..Ska försöka hinna med att sola lite solarium idag bara..Så att man iallafall har lite mer färg..Jag är ju redan lite brun..Men det kan ju vara bra att bättra på brännan lite iallafall..
På lördag så tror jag då banne mig att det blir fest..Ska bli himla skoj..Jag är så sjukt sugen på paaaaaarty..!!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Annola

Yeees taggad till tusen!!! ;)

2009-06-11 @ 07:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback