Jag ser ju inte klok ut..!!

Kollade mig nyss i spegeln..jag ser ut som en avdankad jävla padda eller något..Ruffsigt hår,inge smink och en massa annat..Men det är smällar man får ta...Känner inte för smink när det är så vamt ute..Inte ens lite maskara vill jag ha...Känns bara onödigt..Det är ju liksom så varmt och man vill ju kunna kasta sig i vattnet om det faller sig på att man ska bada..Då vill man ju inte tänka på att man kanske blir svart under ögonen om man doppar sig..

Slutar vid 15.00 idag..Då ska jag upp till Furudal en sväng..Ska lämna in bilen på lagning hos pappa..Det är en dörr som krånglar..Och han ska fixa det eftersom bilen ska besiktas imorgon..Måste ända till Edsbyn och besikta den..Men det är älskade som får åka eftersom att jag jobbar..

Saknar dig min prins<3

Kommentarer
Postat av: Thommy Jonsson

Älskar dig!

2009-06-29 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback