Life is good..!!

Tänk vad livet kan kännas härligt..allt går liksom framåt..Men skulle det vara annat än underbart med världens bästa människor omkring mig??..Är så glad att det är såhär det är..Att jag mött just dessa människor..Jag har hittat någon att dela faktiskt hela livet med och jag har den bästaste vännen Anna vid min sida<3

Och vädret är härligt det med..Gaaah..Så himla underbart att ha färg på kroppen sin..Inte se ut som en albino liksom..Det skulle ju inte funka heller*haha*=)

Mitt i all denna värme sitter jag och kollar på resor inför hösten..Thommy och jag vill åka...men jag och Anna vill också åka..Om båda har råd vill säga??..ska jag bara åka på en resa eller kanske åka på två..Om jag och Anna åker blir det Turkiet för det är ju liksom "vårat" land...Om jag och Thommy åker så blir det Egypten tror jag vi sa..
Vi får se hur dom hakar på mina planer..?!?!?!?!...Tsss..men snart är det ju dags att boka känner jag..lite förberedd vill man ju vara..Har ännu inte sett några asbilliga resor någonstans...Så lite kommer det ju ändå att kosta...Jobbigt det där..Jag som är en planerare av mig..Tycker om att ha saker planerat..Dryg jag är va???

Förresten Anna..när blir det fest igen??


Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback