Tillbaka med nya krafter......typ..!!

Nu känner jag mig bättre efter helgens bravader..Man behöver sova ikapp lite liksom..Tsss=)
Igår var jag och min älskade för en gångs skull båda lediga på samma dag..Jippie..Först sov vi så länge vi bara kunde...Sen segade vis oss läääääääänge och så åt vi frukost vid kl.13.00..Sen åkte vi ner på Mora lite snabbt och sen upp till Noret för att handla mat och sådär..Så mysigt att bara vara vi<3..
Sen kom hans mamma,lillasyster och någon släkting hit och fikade en snabbis..
Sen blev vi ensamma igen..Laga en god middag,kollade på film och åt fruktsallad till efterrätt..Hade i MASSOR med färsk ananas..Finns det någon godare frukt??..nej jag tror inte det iallafall..
Mitt liv känns allmänt underbart..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback