Tjong i Medaljongen..!!

Vad gör ni nu för tiden då??
Igår hade vi examensbjudning hemma hos oss..Tror det kom en sisådär 20 st människor*haha*=)..Blev så trevligt så..Smörådtårta,vanliga tårtor,bål,mysiga människor och så mycket mycket mer..Min älskade har en helt underbar familj och släkt..och jag har likså..Så med alla samlade blev det ju riktigt riktigt bra faktiskt..Häärligt..!
Idag är älskade i Falun och gör det sista han ska..Får sina nålar och sådär..Tror dom skulle vara i kyrkan..Han kom förbi jobbet snabbt och visade upp sig..Kan man ha en stiligare karl eller??..nej tror inte det..Han hade värsta kostymen på sig och var så fin så fin..Min finaste älskling..
DIREKT när jag slutar idag så hämtar Thommy mig så åker vi till Furudal..Min bror ska på bal ikväll..Och jag har erbjudit mig att lägga mina berömda lila sminkning från hans tjej..Hon ska vara hos frisören för det..vi vet ej hur lång tid det tar..Så jag måste vara redo direkt när hon kommer tillbaka..det ska bli så spännande..De kommer vara vackrast på plats..Storasyster kommer gråta av stolthet..Gaaaah..tårarna kommer bara jag tänker på det..Min lilla bror har blivit så STOR så STOR..När hände det??

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback