Äntligen hemma..!!!

Nu har jag nästan nyss kommit hem..Eller ja det var för ungefär 45 minuter sen..Just nu sitter jag i soffan och skriver lite här..Samtidigt som jag kollar på en av min favvofilmer "Djävulen bär Prada"..jag tycker den är jättebra..En riktig tjejfilm vill jag lova..Vad tycker ni om den???..
Ska alldeles snart lägga mig och läsa tror jag..Ska först kolla lite mer på filmen..
Sen imorgon ska jag försöka komma upp i tid så jag hinner ut och gå en vända och sen ska jag hinna duscha innan jobbat..Så man känner sig pigg och fräsch inför jobbet..
Samtalet idag med chefen var himla bra..Eftersom hon är ny sen 3 månader tillbaka gick det mest ut på att lära känna liksom...Så det var mest att prata om mig själv...!!
Nu ska jag kolla på filmen...Sen är det sängen som gäller för min del..
God Natt mina små vänner<3...Sov sött..

Puss Puss


Varje gång jag ser dig är det som allting stannar till,
och jag vet inte varför.
Varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära.
Det är samma sak,varje gång vi ses.
*kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback