Bättre och bättre dag för dag..!!

Nu har jag och min bror precis ätit mat..Jag åt en kycklingsallad och han en pizza...Vi var jättehungriga...
Kvällen igår blev iallafall sjukt bra..När Anna komma så sminkade jag oss och fixade oss inför kvällen..=)
Sen drack vi passoa och cider..mot slutet av kvällen blev det lakritsshots..Vid 21.00 så åkte vi till wasa och hängde in jackan och tog stämpel,sen åkte vi hem igen..Vi åkte ner på "riktigt" vid 23.40 ungefär..Var väldigt mycket folk på wasa...Treeeevligt..!!..vi köpte några Minttu-shots i baren och smirrnoff sen blev det alldeles galet vill jag lova..Gud alltså...Jag tror vi dansade nästan hela tiden förutom när vi gick ut och kissade..*haha*=)Det var för en gångs skull väldigt bra musik hela tiden på wasa..eller så var det jag som var så full att jag inte reflekterade över det ens..Blev lite dans med både känt och okänt folk*hihi*=)som vanligt kom turkarna som flugor kring en bajskorv men det sket jag i..jag kände mig alldeles vild igår vill jag ju lova er..Ramlade flera gånger och överallt inne på wasa..
När jag kom hem så ramlade jag inne på toan och orkar inte resa mig..Var så jävla full..Tänkte att "här sover jag hela natten.".*haha*=) var full som en kastrull som ni kanske såg på mitt inlägg jag skrev inatt..Gud jag ramlade runt i hela lägenheten..Och helt plötsligt kom jag på att jag skulle steka ägg..Hur sjuk får man vara?!?!!?
Sov dåligt hela natten och vaknade kl.7 och fick lov att krama toaletten en stund..sen försökte jag sova igen..men det är svårt när man mår verkligen skit..men jag får ju skylle mig själv..
När jag vaknade sen så hade jag onte överallt...Blåmärken på fötterna och skitont i ryggen och i arslet..men det förstår jag som jag ramlade runt..Så nu gör det ont lite var stans..
Vilken hemska människa ni måste tycka jag är som måste supa på detta vis...Men det gör mig ingenting..alltid roar man någon iallafall..Så nu vet alla att jag är en fylltratt..



Livet är härligt...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback