Bexy Sack=)

Jag har alldeles precis ätit lite lunch...Det blev kött,råkostsallad och en stekt lök till det*mumma*..
Var då ute och gick i det underbara vädret..Det var riktigt varmt..och sen var det halt eftersom snön hade blivit platt och kompakt och nu var det blött ute, så man hade full koncentration på att inte ramla..Så när jag kom in var jag alldeles svettig,så det var bara att hoppa in i duschen..Det var riktigt skönt att duscha..
Nu måste jag bara blåsa håret lite och platta det..sen måste jag sminka mig lite snabbt..kan inte se ut på detta viset..
Åker väl 13.50 ungefär...så det blir bra..=)
Neeej,nu ska jag sätta igång..ta hand om er allihopa<3

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback