Dålig Bloggdag..!!

Usch vad jag har varit dålig på att blogga idag då..Fy på dig Caroline..!!
Dagen började 07.45..jag åt lite gröt med äppelmos och sen gjorde jag mig klar...Sminkade mig och sådär..Behövde ju inte fixa håret eftersom jag skulle till frisören..Mötte upp Anna vid frissan i Orsa vid 10.00..Jag tyckte det gick bra att ta ut håret..Vissa satt ju lite mer än dom andra..Men det gick ganska snabbt..var värre när hon skulle försöka få ut tovorna..fast jag var duktig ändå..Gjorde ont när hon slitit ett tag*haha*=)..men inte så värst ont eftersom jag inte är så himla håröm..Och sen efter att vi fått ur allt löshår,tovor och lim så blev jag klippt..Håret hade faktiskt vuxit en bra bit så vi klippte bara topparna och så klippte vi till luggen..Jag blev nöjd...Men det känns så himla himla ovant..Nu kan man bara lägga sig utan att fläta håret..man behöver inte tänka på det..Efter frisören så gick jag och Anna och åt lunch tillsammans..Vi tog oss en varsin kycklingsallad*mums*..

När jag kom hem blonderade jag håret..Det var så himla skönt att få bort utväxten tycker jag...Då känns allt så mycket bättre...Vid 16.00 åkte jag och mötte upp min älskade mamma och lillebror på MAXI..Så handlade vi lite...Sen drog jag på JYSK och handlade ett täcke till jobbet..Sen 17.00 hämtade jag upp Miss D för vi skulle på bio och se "I taket lyser stjärnorna"..Den var så himla bra..Tårarna sprutade åt alla håll vill jag lova..Riktigt sorglig..!
Nu sitter jag här nyduschad och med en tekopp i handen...
Vi får se om jag är bättre på att uppdatera bloggen imorgon..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback