Den rätte för Rosing och penicillin..!

Som ni kanske minns så var jag till doktorn för ganska exakt tre veckor sen med mina öron som värkte.,,Det hjälpte inte med det där jag skulle droppa i öronen..Det gör fortfarande himla ont..Så jag gick dit idag och nu vart det skjuts på dom där på Vårdcentralen..Det gick på 3 röda innan dom skrev recept på penicillin och några andra örondroppar..Så nu hoppas vi verkligen att det ska hjälpa..Tog min första tablett vid 18.00...Så nu är det bara att gå på en penicillinkur i 10 dagar..Gaaaah..!!..men det ska jag väl klara..
Nu kollar jag på Den rätte för Rosing...jag tycker verkligen det är bra..Någon mer som gillar det kanske?!?!!?..Sen efter det blir det självklart Andra Avenyn..ska snart ta mig en kopp med te och en knäckebrödmacka med det*mumma*
På torsdag ska jag få ta ur mitt hår..Ska faktiskt bli skönt,det har vuxit så långt nu och det känns bara trassligt och ivägen på något vis...Så nu blir det att plocka bort det och låta håret vila till sommaren..Ska klippa mig direkt också..Så man får bort allt det slitna..Sen när jag kommer hem ska jag BLONDERA HÅRET..fatta vad skönt...Det har blivit sådan utväxt nu...
Jag är sugen på PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY..Någon mer som är det??

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback