Duktiga jag..!!

Fick något ryck vid 10.30 och kom på att jag ville simma..Så jag packade mina badkläder och drog till simhallen..Tänk att motion kan vara så himla skönt..Jag simmade 1500 meter..det kändes som ingenting fastän det tog lite mer än en timme tror jag..men när jag kom upp ur vattnet blev jag alldeles skakig eller spagetti i benen kanske?!?!?*hmmm*..men det är blir ju så när man simmar så mycket...Är inte ofta jag simmar så långt..tror nog att jag aldrig någonsin har gjort det..jag var så stolt över mig själv när jag kom ur badet..jag ska nog köpa kort på simhallen så ska jag börja simma lite oftare..det är ju väldigt bra motion eftersom man rör hela kroppen..

Ska börja på vattengympa också hade jag tänkt..Det verkar så skoj tycker jag..!!

När jag kom hem var jag vrålhungrig,jag gjorde 2 st toast med mjukost,lök och kalkon på..*mums*..mjukost är mycket bättre än hårdost och kalkon är bättre än skinka...Mackorna blev iallafalll himla goda..Serverade dom med en supergod sallad a´la Israel..skulle kunna äta hur mycket som helst av den...

Fast jag nästan nyss åt så är jag hungrig igen,men det brukar jag vara när jag simmat..så snart ska jag nog äta lite kiwi..jag har ju en hel korg i skåpet..Bra med lite vitaminer..

Skriver kanske mer sen..


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback