God Kväll..!!

Har nyss kollat på Det okända..Nu kollaf jag på Grey´s anatomy sen blir det Fråga Olle och efter det så var det Girls of the playboymansion..Vilken TVkväll..jag kommer vara vaken hur länge som helst..men det är bra det..För kl 00.00 så ska jag ringa och sjunga för min pappa..För han fyller år...så jag MÅSTE hålla mig vaken..Men jag somnade på eftermiddagen och sov förbi en massa som vanligt så jag känner mig ganska så pigg just nu..men vad som helst kan ju hända..!
Blir att sova ensam i natt..kommer bli tomt eftersom vi sovit tillsammans 4 nätter av 5..men jag ska väl överleva det också antar jag*haha*=)
Nu ska jag kolla på TV..See Yaa..!!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback