God Morgon allihopa...!

Nu har jag varit uppe sen 07.30 ungefär..min tvättkorg var proppfull efter helgen så jag fick lova att gå upp för att tvätta..så passade jag på att byta i sängen när jag ändå höll på..skönt att lägga sig i rena sängkläder ikväll..
Helgen var iallafall underbar,bilderna jag la upp igår är ifrån helgen om ni undrar..orkade inte skriva något igår eftersom jag var helt slut när jag kom hem..har varit en innehållsrik helg..Båten gick 17.00 på fredagen,då gick vi först till en bar,tog en god drink och ställde oss på däck för att kolla när båten avgick från Stockholm..sen gick vi till Taxfreen och handlade lite att dricka och lite godis..sen gick vi till hytten för att göra oss fina inför middagen..

På lördagen gick vi upp 08.00 och begav oss till Frukosten,sen eftersom båten skulle stanna i Helsingfors 10.00-17.00 så gick vi ut på stan där och kollade lite..Gick in på någon slags saluhall,det var iallafall jättekul att går där och kolla..sen gick vi på en marknad och kollade..Sen gick vi tillbaka till båten,först gick vi och satte oss på däck med cider och solade oss lite,sen gick vi till hytten packade badkläder och gick för att bada..

Efter badet gjorde vi oss fina igen och gick och åt i säkert 2 timmar..efter maten gick vi på Taxfreen och handlade en massa alkohol..*mums*=)..vi gick med allt till hytten och sen så gick vi och tog oss en drink..
Blev en ganska så lugn helg,men den var sjukt mysig..skönt att få komma bort lite..
På söndagen vaknade jag 07.00 och var jättepigg så jag duschade och fixade mig lite..vid 08.00 så gick vi för att äta frukost..sen efter det begav vi oss för att handla det sista i taxfreen*haha*=)..sen fick vi lov att packa ihop allt och börja gå av båten i Stockholm..
Påvägen hem stannade vi till i Valbo och gick lite snabbt på IKEA,menjag köpte ingenting..men det var ändå kul att kolla..sen åt vi snabbt på Gyllene fågeln*haha*=)..Vi stannade sen till hos min syster i Falun för att ge henne det vi handlat åt henne..jag städade hennes toalett när jag ändå var där,för den var inte så fräsch..Tsss..!!
Vi kom till Furudal vid 15.15..så vi packade ur bilen och sen åkte vi mot Orsa och Mora...Jag släppte av Thommy i Orsa och åkte själv till Mora för att upptäcka att jag glömt min handväska med alla pengar i Furudal..och jag hade ingen mat hemma så min bror fick komma med den så jag kunde åka och handla..
Vid 19.30 så kom Thommy hit en snabbis,vi kollade på Wipeout och sen 21.00 så fick han lov att åka hem igen*snyftar*var tomt att sova ensam i natt..men ikväll tror jag han skulle komma och sova hos mig..*Mys*..
Nu ska jag ut och hänga tvätten..skriver kanske mer sen..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback