God Morgon mina vänner<3

Vaknade 08.00...usch vad drygt det var att gå upp,men jag måste..så attman är trött ikväll och KANSKE kan somna på jobbet..det är sådant som visar sig..sen ska jag försöka att ut och gå och när jag kommer hem ska jag duscha..Men före allt detta så måste jag försöka äta lite gröt...så man har någon ork till en promenad..
Somnade iallafall som en stock igår,somnade jätte jättefort..Jag måste ha varit himla trött ändå...Jag läste lite men orkade inte mer och sen minna jag knappt att jag lagt bort boken och laft mig till rätta*haha*=)
Just nu kollar jag på läskiga spökklipp på youtube..Det är ljust nu så det går ganska så bra..men lite rädd blir man iallafall..men om det var mörkt skulle jag bli mycket mer rädd..

Nu ska jag göra mig lite gröt och sen blir det promenad..



Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback