God Morgon Sweden..!!

Nu sitter jag i soffan och kollar på nyhetsmorgon..Väntar på att Ugly Betty ska börja 09.30..

Hann inte med att skriva mer igår..Skulle skriva innan Thommy skulle komma efter sin träning vid 20.00..men den hann jag inte med..när jag satt i badet så kom jag på att jag måste hitta på något..Så gjorde mig snabbt klar och gick till köket och slängde ihop en kladdkaka*mums*och sen skickade jag in Thommy att köpa lite grädde..Så då blev det iallafall lite gott att mysa med..Tiihiii..!!
Idag vet jag inte vad jag ska göra..Undra om jag kanske ska åka hem till Furudal??!?!..men det blir ju bara en natt..eftersom jag ska med Anna till Falun och Borlänge på fredag..Så då måste jag sova här imorgon..Så det kanske inte är någon idé att åka till Furudal..kan säga åt dom att komma hit..Så kan dom få lite kladdkaka med grädde..
Nu börjar det snart..Vi höres..

Puss Puss på min prins<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback