God Morgon..!!

Klockan ringde 07.45..då var det bara att gå upp och dra ut i tvättstugan..had eglömt bort att jag skulle ha den idag..Min tvättkorg började bli full..och det ser så fult ut så jag måste tvätta ofta..Klarar inte av att ha smutsig tvätt..Blääää..och sen när man jobbar har man ju nästan alltid samma kläder..eftersom man inte har några arbetskläder så är det ju bättre att slita på samma kläder än flera olika..fast till sommaren blir det säkert lite olika..Då kan man ju bara kasta på sig klänning och leggins och hoppa i sina ballerina innan man åker till jobbet..men behöver ju knappt sminka sig på sommaren tycker jag..man kan ha solglasögon..=)..och sen tycker jag det är fräschare med inte så mycket smink på sommaren när solen skiner och så..Faaaan vad jag längtar till sommaren..Vill att den ska komma NU...Eller iallafall att våren kan komma så jag får använda min nya vårjacka..!!
Jag har alldeles nyss ätit lite gröt och tagit min penicillin..Ska snart ut och kasta/hänga tvätten i torken..Sen ska jag ut och gå en vända tror jag..Jag tror det var lite kallare ute idag..men det är bara att klä sig varmt..Inte ska väl lite kyla få stoppa mig?!?!?!..det tycker jag då inte..

Skriver mer sen mina vänner<3



Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback