God Morgon<3

Klockan ringde vid 07.45..då var det bara att skutta ur sängen och sen skutta vidare till tvättstugan för att starta tvättpasset.
Jag hann inte skriva igår eftersom min dag var alldeles fullspäckad..Gick upp 05.00 och gjorde mig klar för arbetet..Sen efter en hård dag vid 15.00 så var det bara skynda sig hem..Handla snabbt och sen hem och försöka äta lite mat..Var hemma vid 16.20..sen vid 17.00 så åkte jag till JYSK för att byta ett täcke,sen  till kyrkan för att kolla på särskolans riddardubbning..Sååå sött=)..efter det blev det lite fika..
Helt plötsligt kom jag och Thommy på att vi skulle se bion som började 20.15....Jag var hemma från kyrkan 19.30..så det var bara att le och åka vidare..Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv...Den var jättebra..men allra bäst var det att få vara med Thommy<3...jag var hemma igen 23.15 så det vara bara att byta om och lägga sig..
Nu ska jag nog snart åka och simma..Jobbar natt i natt men jag känner att jag behöver simma lite..Det brukar vara så skönt..Annars så blir det bara en promenad..vi får se hur jag gör...
Vi höres..!!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback