God Morgon<3

Nu är jag vaken igen..var uppe vid 7 och kastade på två m askiner tvätt..Det var jobbigt att gå upp i morse,jag kände mig hur trött som helst och ville helst sova hela dagen lång...Men det går ju inte..Jag måste ju göra min plikt eller hur man ska säga...*haha*=)
Nu har jag precis ätit min gröt och ska klä på mig..sen ska jag ut i tvättstugan och kasta in tvätten i torktumlaren och sen ska jag ut och gå lite snabbt tänkte jag..Så jag iallafall får lite luft i mig..Så man kanske känner sig lite piggare..
Sen ska jag hem och duscha och göra mig klar...det blir snabba puckar eftersom jag åker strax efter kl.11...Så det blir bara stress,stress och ännu mer stress idag..!!!
Vi höres....!!!


Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

Skicka mig ditt nr: 0735105939=P Måste ju höra vad du planerat till helgen ;)

2009-03-16 @ 18:52:35
URL: http://elsalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback