God Natt..!!

Nu ska jag alldeles snart lägga mig och sova i sängen..Det ska bli skönt..Men ensamt..Önskar DU kunde vara här..Tiihii=)..men det får bli en annan gång..Kommer ju fler gånger...
Tänkte försöka stiga upp vid 08.00 imorgon,så jag hinner ut på promenad och sen duscha innan jag måste åka till jobbet..Brukar vara så himla skönt att duscha när man har varit ute på en promenad..Jobbar kväll imorgon..
Nu hoppas vi bara att vädret blir bra imorgon så man KAN ut och gå...Inte så kul att gå om snön bara öser ner..Så imorgon hoppas vi att solen lyser över Mora..
Just det,på torsdag blev det iallafall bio,det ska blir trevligt..Då har det blivit 3 biofilmer på en vecka*haha*=)...men det gör ingenting,för det är faktiskt skönt att gå på bio..
Nu ska jag sova fast först läsa min bok..God natt..!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback