Guten Morgen..!!

Nu har jag varit vaken i ungefär en timme,men jag känner mig fortfarande lite trött..*gäääspar*..Jag höll mig iallafall vaken till 00.00 inatt och ringde till min älskade pappa för att sjunga för honom..han blev glad<3
Nu ska jag snart koka lite gröt och sen ska jag försöka pallra mig ut på en promenad i det vackra vädret..men det är ju ingen stress,jag har ju hela dagen på mig liksom..men jag ska hinna tvätta idag också..jag ska nog hinna med allting..Eller vad tror ni?!?!
Imorgon blir det iallafall Falun och Borlänge med världens bästa Anna<3..Då blir det shopping till tusen..Det ska bli skönt att bara få komma bort lite också,och vara med min underbare vän och skratta...!
Neej,nu är det snart dags för gröt..

Puss Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

De som jag lagt upp kort på, Huldra, Bore och Rasmus.

Daisy finns oxå kvar, men inte hos oss.

Allt bra med dig?

kram

2009-03-26 @ 11:07:25
URL: http://sofiasellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback