Hej alla glada=)

Nu kollar jag på Andra Avenyn och är alldeles dötrött..Har haft en jobbig dag på jobbet..är så trött att jag mår alldeles illa,jag kan knappt äta..men det blir bra bara jag får sova..Jag överlever nog..
Jag ska lägga mig alldeles snart,ska först bara uppdatera lite här sen så blir det nog sängen för min del..Kommer säkert somna innan huvudet hamnar på kudden..
I helgen ska jag på kryssning med mamma,pappa,Carl och Thommy..Det blir fredag-söndag..så det blir två nätter på båten och en hel dag i Helsingfors..Ska bli så mysigt..jag åker från Mora runt 10.00 på fredag och så plockar jag upp Thommy i Orsa..Så åker vi till Furudal..sen drar vi därifrån till Stockholm och Värtahamnen*hehe*=)..jag är alldeles uppspelt över hur kul det ska bli..Och mysigt med självklart..Kommer nog bli den bästa helgen på länge..fast jag har haft många bra helger nu på slutet..sen jag tog klivet ut i livet liksom eller hur jag ska förklara mig..men den här helgen ska bli bra på ett annat vis..*lycklig*
Jag känner mig så glad..det liksom spritter i kroppen..ska ta med mig kameran och ta en massa kort som man kan lägga ut på facebook sen..och kanske några på bloggen..tiihiii=)
Tänk att livet kunde vara så härligt PÅ RIKTIGT..!!..Alla gånger när jag skrivit det förut så har jag inte menat det..jag har ljugit om det för mig själv och för er...hur kan man vara så dum egentligen???..men nu är jag verkligen lycklig på riktigt..
Man känner sig så dum när man kan vända på allting så snabbt,,men jag har grubblat på det här längre än vad någon människa vet..jag har ju inte vågat någon gång,jag har istället varit fången inom mig själv..Och när man försöker så får man bara skit..men jag vågade inte tala om hur olycklig jag var..har varit det ett bra tag...
Men nu ni nu är jag lycklig PÅ RIKTIGT...och helgen ska bli så himla mysig..Nu är jag så lycklig så nu sitter jag här och gråter..jag ÄLSKAR livet...!!
När man minst anar det så står lyckan där och knackar på dörren...Precis när man behöver den liksom...Gaaah...alllt är underbart just nu..!!

Hoppas ni förstår?!?!?!Eller tycker ni jag är knäpp??

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Thommy

Ska bli otroligt roligt och skönt att åka på kryssning med dig min älskling!

2009-03-18 @ 18:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback