Hello everybody..!

Just nu kollar jag på Wipeout..det är ju så himla roligt..jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen..Fy fan alltså=)
Jag har inte skrivit här eftersom jag har jobbat sen igår..men ni tänkte jag skriva iallafall litegranna..Så nu inte tror att jag dött*haha*=)
När jag kom hem idag så tittade på på reprisen av Grey´s anatomy och sen efter det kollade jag på filmen Patrik 1,5..sen var så himla bra...jag skrattade och grät hela tiden..Den var så himla vacker..Så himla bra gjorde och bra skådespelare..man blir så himla berörd..Den måste ni verkligen se tycker jag..Jag är alldeles till mig av hur fin jag tycker att filmen var..!!
Jag ska försöka hålla mig vaken och se på Beck idag..Vi får se hur länge jag orkar att vara vaken..Måste upp 7 imorgon och tvätta om jag orkar och sen ska jag väl åka på P-möte och sen jobbar jag natten..
Har iallafall haft en härlig dag på jobbet..Vi har tagit oss en promenad på över en timme och gjort en massa annat idag i det fina vädret..Häääääääääärligt...!
Nu ska jag kolla på Wipeout..


Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Annica D

Tar du med dig filmen till jobbet idag så jag kan se den på torsdag kväll?

Kramen

2009-03-16 @ 10:28:14
Postat av: Carro

Självklart=)

2009-03-16 @ 10:47:36
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback