Hur kunde jag?!!??!

Hur kunde jag lura mig själv så länge??..Jag lurade mig själv och alla andra??Vad ver det egentligen jag ville uppnå med det??..Ingenting tror jag..Jag vara bara så rädd och så blind..Jag vågade antagligen inte ta det där klivet..fastän jag försökte så många gånger så backade jag direkt tillbaka när du blev förbannad..Och så fortsatte jag att inbilla mig något som jag egentligen inte kände..
Hade någon sagt detta för ett år sen hade jag bara skrattat..men nu har jag själv sett hur lätt det är att bli fången i det och aldrig våga ta klivet ut..Men jag har gjort det och jag är lyckligare än någonsin..!!..
Jag hoppas jag aldrig mer ska behöva känna som jag gjorde och att jag aldrig mer ska behöva lura mig själv och min omgivning,så ska en människa inte behöva leva...

Säg det till alla jag är påväg...!!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad har hänt? =(

2009-03-16 @ 18:53:46
URL: http://elsalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback