It´s my life..!!

Nu sitter jag här igen..Ska alldeles snart börja sminka mig och sen åka till Rättvik..Ska vara på medarbetarsamtal 15.00-16.00..Så jag åker på det först och sen till Pralinen..Ska bli spännande..Jag har aldrig varit på medarbetarsamtal..Så det ska bli kul att se hur det går till och så...
Det var faktiskt skönt ute idag..Jag gick en vända och tyckte det var alldeles lagom ute faktiskt..När jag kom så tog jag mig en dusch och testade mitt nya frisörshampoo,det var jättebra..Får se när man använt det några gånger..jag betalar hellre för ett shampoo som är riktigt bra för håret..jaja..Efter duschen fönade jag håret och sen slänge jag ihop en omelett*mumma*
Nu ska jag platta håret och sen sminka mig och klä mig för medarbetarsamtal med bossen..*haha*=)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback