Livet är härligt..!!

Kom precis in efter en timmes promenad i det sköna vädret..kände att jag kunde inte sitta still i soffan och inte göra någonting..behövde röra på mig..Tänk att det kan vara så skönt ute...inte ens kallt...jag drog bara på mig en fleecetröja och mitt rosa snygga pannband..Tsss...!!..fast jag hade ju mina vanliga kläder under..men det jag menade är att man inte behöver någon jacka..
Snart ska jag nog duscha av mig lite..Håret är så äckligt när man har jobbat natt..sen kommer nog Thommy om lite mer än en timme,när hans träning är slut..
Blir en tidig kväll ikväll..Jag ska ju up 5 imorgon och göra mig klar inför jobbet..Och förresten så känner jag mig väldigt trött just nu..så jag kommer inte orka vara vaken heller för den delen..
See Yaaa...!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback