Män som hatar kvinnor..!!

Kom hem ca.21.00 från bion...den var verkligen jättebra..det är den bästaste filmen som jag sett på mycket mycket länge verkligen..den var sådär lagom av allting liksom..Så mysigt att sitta där i biomörkret..Tsss..!!..Får se om det kanske blir att titta på någon film till veckan eller så..Vi får se vad som inträffar...men jag är då öppen för förslag..*haha*=)
Förresten så var det fullsmockat i bion idag..tur att jag var smart och  reserverade biljetter åt oss..För när jag gick in typ 16.30 så var alla biljetter slut..Så om jag inte hade bokat hade vi blivit utan..jag bokade tidigt idag så vi fick faktiskt bra platser tycker jag..BRAVO CARRO...!!
Får se om jag ska med mig D och se I taket lyser stjärnorna på torsdag..Måste se i min agenda hur veckan är upplagd bara..Tror den är ganska full..Men en bio kanske man skulle ha tid med..eller?!?!?!
Nu ska jag kolla klart på filmen på TV:n och sen sova..

God Natt..!!

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback