Sporten går bra;)

Leksand får spela i allsvenskan även nästa år..nej men stackars dom..inte..*haha*=)..jag hörde det precis på tv:n och jag tänkte..fasiken vad dagen börjar bra...Hur känns det alla leksingar?!?!!?

Och hörreni som bor i den så kallade Guldbyn a.k.a Edsbyn..Hur gick det för er i bandy då?!?!?*moahahahahah*..Ni som trodde att ni var oslagbara..men tji fick ni..och nu säger ni väl att ni har ju vunnit 5 år i rad..men vet ni en sak..man kan inte leva på gamla meriter..i år var ni inte bäst så alltså har ni blivit sämre..och även om ni vunnit så många gånger förr så hjälpte ju inte det i år..Moahahahaha..!!


Jag bryr mig inte om sport,men ibland kan man ju inte låte bli att le..

Kommentarer
Postat av: Händige Hasse

Och jag som trodde att Malmö skulle bli akterseglade av både Mora och Leksand, hahaha!

Leksand som ställde till det för Malmö innan kvalserien, SURT SA RÄVEN!!!

2009-03-25 @ 01:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback