Tisdag 3/3 2009..!

God morgon på er=)..Har ni sovit gott allihop?!?!..det har iallafall jag..Sov som en stock ända tills klockan ringde 07.30..Fick ju lov att gå upp och tvätta..Ingen sovmorgon här inte..Måste ju ha rena kläder...tvättkorgen var för första gången på länge alldeles smockfull..Jag brukar alltid vara noga med att tvätta..men sen så blir det ju fullt fort..För jag tog med mig tvätt när jag var hemma i Furudal sist..Så himla bra med en mamma som kan tvätta ibland när man känner att man varken har ork eller tid med det..Älskar dig mamma<3
Nu har jag nyss ätit frukost..Jag känner mig inte sugen på någonting nu för tiden men ändå så äter jag..*haha*=)..Man måste ju äta annars mår ju inte kroppen bra och sen tycker jag det är fjantigt med människor som inte äter..De tror bara att de är duktiga men jag tycker bara att det är mest fjantigt..
Idag ska jag steka lite färska champinjoner och kött till lunch...det är faktiskt himla gott om jag ska vara ärlig..Det är min mamma som lärt mig tycka om färska champinjoner,förr gillade jag inte det..men jag kan inte äta dom råa eller så..jag måste tillaga dom..Fast förretsen så har jag aldrig provat att äta råa..Kan man göra det ens???Om man kan det så undrar jag om det smakar gott??Någon som vet??
Jag ska väl snart försöka klä på mig och gå ut och gå..Anna är sjuk så hon kan inte följa med och det är tråkigt att gå ensam..Så vi får se om jag går ut eller inte..Ska se vad jag tar mig för..Måste först kolla tvätten och hur långt den har kommit..Jag har en maskin i just nu och 3 maskiner som just nu är på tork...Hääärligt..!!
Jag har sett att det snöar av och till hela tiden ute..Varför en massa snö hela tiden?!?!..fast det gör ingenting,jag blir bara så sugen på att åka skoter..Det är så skönt att ÄNTLIGEN få en riktig vinter..Det har vi inte haft på flera flera år..
Idag börjar jag 14.30 och jobbar till 15.00 imorgon..alltså blir det natt..
Nu ska jag snart gå ut i tvättstugan...Ta hand om er..!!


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback