The tjockis is speaking..!!

Nu har min familj åkt för typ 2 timmar sen efter att ha varit här hela helgen..Så himla mysigt..jag har verkligen världens bästa familj<3..Vi har skrattat,ätit gott,kollat film,gått promenader och pratat...precis vad som behövs..
Igår var jag,Carl och hemligt på bio..Vi såg disco-daggarna..den var faktiskt ganska så bra*haha*=)Carl gillade den verkligen..Vi sjöng discolåtar hela vägen hem...Kul...älskar dig Carl<3
Idag ska jag och hemligt på bio igen...Ska se på "män som hatar kvinnor",ska bli mysigt...den filmen verkar så bra..Så nu blir det två biofilmer på två dagar..men det gör ju ingenting för jag tycker verkligen om att gå på bio..Det är så himla mysigt och man kan verkligen slappna av..eftersom man bara koncentrerar sig på filmen..sen är det ju alltid lika härligt med lite trevligt sällskap....
Var och handlade med mamma innan hon åkte..så idag blir det rostbiff och råkostsallad till middag*mums*och nyttigt är det ju också..så man kan äta ganska så mycket iallafall...Faan jag måste verkligen ta tag i mitt liv nu..nu gäller det..jag måste gå ner i vikt för min skull,ingen annans..Snälla alla ni där ute..hjälp mig..!!!..
Många tror att det är så jävla lätt att går ner i vikt..men det handlar inte bara om att bryta dåliga vanor..det handlar om att byta sitt gammla liv mot ett nytt och mycket bättre..och människor som vi är så gillar vi vanor..Men nu jävlar ska tjockisen visa världen..och jag behöver all hjälp jag kan få..folk som pushar en ibland och säger bra saker om en..för själv tänker jag mest onda tankar om mig själv...men nu JÄVLAR...!!..
Tror ni jag klarar det???

Over and out..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback