Vaaaaaaaken...!!

Klockan ringde för ungefär en timme sen..Nu har jag precis ätit min gröt...Nu är jag verkligen inne i en grötperiod igen,så det blir bara gröt till frukost..Och gröt är väl egentligen något av det bästa man kan äta till frukost..Och det är ju riktigt gott också..Så det är bara positivt med gröt..Men ibland är man inte sugen på gröt,det kommer liksom i perioder för min del...Ibland är jag sugen på helt andra saker på morgonen..Förr åt jag så mycket till frukost..Men nu äter jag bara min tallrik med gröt och det klarar jag mig med,oftast*haha*=)...
Jag ska snart klä mig och sen tänkte jag komma ut och gå en stund..Är så skönt att få lite luft när man ska börja dagen..Då blir man lite piggare och fräschare..Sen när jag kommer hem ska jag duscha..Skööööööööööööönt..!!
Detta känns som en skön jobbhelg för min del..Men det är några dagar i rad jag ska jobba..har jobbat Mån,Tis,Ons denna vecka och sen hade Jag D på torsdagen,sen jobbar jag fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag,hos D hela onsdagen och sen jobbar jag torsdagen..Men det gör ingenting för sen blir jag ju ledig ett tag..Så det kommer vara värt det..Än så länge känner jag mig inte så trött...Så det ska nog gå bra..Stackars den som jobbar på torsdag med mig..Då kommer jag vara alldeles dryg säkert..Eftersom man börjar blir lite trött då..
Neej nu ska jag klä mig och sen ut på promenad..!!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Annika B

Den stackars personen som jobbar med dig på torsdag är jag. HJÄLP!!!!!!!!

2009-03-14 @ 10:38:54
Postat av: Carro

Haha=)..det visste inte jag..men det är de ju..Stackars dig..

2009-03-14 @ 11:08:46
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback