Yiiiiihaaaa...!!

Vad gör alla idag då???...Själv sitter jag just nu framför datorn och ler..Jag vet knappt varför?!?!?!?..Har mina aningar,men det är ingenting jag skriver här..Och sen sitter jag kollar resor och då blir jag alldeles sprallig..ska bli så härligt att få åka utomlands i höst igen=)..Jag blir så laddad...
Nu ska jag alldeles snart börja klä mig och sen ut i tvättstugan för att börja tvätta...och sen ska jag dammsuga lite eftersom min älskade familj kommer idag<3..och de stannar troligen ända tills på söndag..Jag älskar att ha dem här..Det känns så skönt..Jag har ju fått höra att jag är så FJANTIG som ringer pappa så fort det är något..men den personen som sa det ska bara hålla käften..för den personen springer själv hos sina föräldrar varje dag och lagar inte ens sin mat själv utan äter hos mamma varje dag..Omoget va?!?!?!...jag vet en massa mer som denna barnsliga person gör,det kanske kommer mer sen..Jag står då för att jag vill vara med min familj...Men denna bebis ljuger ju bara..Men vart fan tror ni den personen äter om den inte har något mat hemma och har mamma 100 meter bort?!?!?!?..Nu vill jag att alla ni som läser ska gissa..
Fy fan för att aldrig växa upp någon gång..!!..Passa dig,för nu är det KRIG.,.!!


Det kommer mera..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback