Avbrott i allt packande..!!

Nu har jag verkligen kört på för fullt..Flera sopsäckar är fulla med skräp..Vad kommer allt ifrån??..har slängt lite kläder och sen har jag lagt ner alla kläder i olika resväskor..Så nu är garderoberna tomma..Men hur kan en enda människa äga så mycket klänningar..Hittade 4-5 st som jag köpte förra året med prislappen kvar på..*Haha*..och sen en massa klänningar jag köpt i år som inte är använda..jag ÄLSKAR klänningar..idag har jag på mig en vit med lite volangkant nertill och sen ett par tights på det..Skönt att känna sig någorlunda snygg i flyttande..
Älskade jobbar idag..När han slutar skulle han komma hem och hjälpa mig med alltihop..Vi måste ju åka iväg och kasta en massa säckar också..var kan man kasta dom??

Förresten så måste jag ju tala om att jag har verkligen världens bästa kompis..Det har jag ju alltid vetat..men ibland så gör hon mig extra påmind om det..och idag var en sådan dag..Trodde aldrig att man kunde hitta en sådan tvillingsjäl i någon vän..Om någon hade sagt för 5 år sen när vi började BF att Anna Olander och jag skulle vara bästisar en dag så hade inte jag trott det...Vi har liksom bara festat tillsammans och inte mycket mer..Men på fest var vi ju alltid BÄST tillsammans..men så hände något och vi blev riktigt bra kompisar..Det känns underbart..Lööööv Jo Anna O<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Laav jo too babe!!<3 Du är den bästaste!!

2009-05-04 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback