Blogg från min nya lägenhet..!!

Igår fick jag reda på att vi kunde ta nyckeln till lägenheten..Så när vi slutade jobbet så började vi köra grejer för fulla muggar..Känns så underbart..Fick ut ganska mycket..Soffan,sängen,massa lådor,bord,stolar,alla kläder och så..Bara Tv.hylla,en byrå och någon låda kvar..Men det går fort att plocka ut..Imorgon bitti ska vi städa ur alltihopa..
Men iallafall,igår var vi klara vid 23.00..Sen åt vi pizza och slappade en stund i soffan..Och inatt sova vi i vår nya lägenhet..Det känns så härligt..Och klädkammaren blir bara min..Ska inreda den alldeles ros och så ska jag ha sminkbord och speglar där inne..
Nu vankas det frukost och sen uppackning,älskade jobbar..

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback