Dagen efter igår=)

Sitter uppkrupen i soffan och har datorn i knät..Känns mysigt..Är lite trött eller snarare bakis idag..Jag och älskade skulle ta ett varsitt glas vin till maten,men det blev en hel flaska och sen en hel flaska rosa skumpa..Och även några lakritshots på det..Blev ganska så...hmm...påverkad..*haha*=)..Det kändes lite konstigt att bli full i mjukisdress,hästsvans och inget smink..Men det gick det också..
Laxpaketen var enormt goda igår..Snacka om att GI har god mat..Jag hade i broccoli,purjolök,zuccini,paprika, kryddor, pressade citron över och sen lite olja..Serverade det med en sås gjord på creme freiche,stenbitsrom,lök och kryddor*mumma*....Efter maten blev det hemmagjord glass a´la GI..Lyckad kväll va??

Vaknade vid 08.00 i morse som vanligt när jag druckit alkohol..Pussade lite på min pojke..men han ville sova vidare,så jag gick upp och badade en stund sen fixade jag mig litegranna och kollade på TV..Han vaknade vid 10.00..Då stekte vi ägg och bacon..
Idag har jag även hunnit med att tvätta litegranna och dricka kaffe med min bror och hans tjej..de är ju sambosar i min gamla lägenhet nu..Yiihaa=)..du är så söta tillsammans..

Förresten så gillar jag mitt nya GI liv än så länge..Finns så mycket gott man får äta faktiskt...
Just nu jobbar Thommy..han började 14.00 och slutar vid 22 ikväll..Så det blir min första kväll ensam i vår lägenhet..Jag trivs verkligen i vår lägenhet och jag trivs ännu mer med min älskade..Tänkt vad bra allting blev till slut..
Kanske hinner ta kort på lägenheten någon dag sen så kan jag lägga ut på bloggen..Får se hur jag gör*haha*=)
Ha det så bra så länge...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback