Dålig uppdatering..!!

Usch vad jag är dålig på att skriva på bloggen..Känner att jag inte orkar just nu..Är mest trött eller har något annat att göra..Så då känner man inte för att skriva här så mycket..Får hoppas att det bli ändring på det snart iallafall..Måste ju tala om för er vad jag gör på dagarna..Eller hur??
Jag stortrivs iallafall i vår nya lägenhet..Det känns verkligen underbart..Den är så fin och så bor jag ju med världens bästa pojke också..<3..Kunde inte ha träffat någon bättre..Han förstår mig och stöttar mig i allt jag gör och klandrar mig aldrig för någonting,han låter mig vara den jag är och det känns så himla underbart...han gör mig hel..Jag är lyckligare än vad ni kan ana...Tsss..=)
Idag har jag hämtat cykeln på Hindriksheden..Älskade skjutsade dit mig innan han började jobba och sen cyklade jag hem den..Sen har jag varit till Miss D på en kopp kaffe..Skönt att man kan gå dit..Funderar på att gå upp till lassarettet idag och möta Thommy när han slutar vid 22..När tror ni jag ska börja gå??..Hur lång tid kan det ta??

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback