God Morgon..!

Gick upp för en timme sen ungefär..Har tvättstugan så jag fick lov att stiga upp..Måste tvätta alla mattor och så inför flytten..Det är ju bara en vecka kvar..Och det enda mina dagar handlar om är att packa,kasta,äta,packa,kasta,äta och pussas med min älskade*hehe*=)..jag gör inget annat..Har varit bort på soptippen med 8 fulla SÄCKAR med skräp..Hur kan man äga så mycket skräp i en liten etta???..Men det är skönt att göra sig av med det..
Vi har hittat en fin soffa som vi vill ha..Vi måste ha en större än min soffa..eftersom vardagsrummet är ganska så stort så ser det litet ut med min soffa..men den ska jag försöka sälja eftersom jag inte ens haft den i 1 år..
Nu ska jag klä mig och äte frukost...

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback