God Morgon everyone..!!

Nu är jag här igen..=)..har ni saknat mig??..det tror då jag att ni har..*haha*
Idag vaknade jag av att älskade pussade på mig..Kan man vakna bättre eller??..Nej jag tror då inte det iallafall..Känns så underbart att ha någon att börja varje dag tillsammans med..sen åkte han och jobbade och jag gick upp och gjorde mig klar..och sen åt frukost...Idag väntar en dag på Pralinen för min del..Ska bli trevligt..=)..

Ikväll ska jag göra hemmagjorda hamburgare med bacon och en sallad på det..Till efterrätt tror jag banne mig att det blir en GI mintkladdkaka med grädde..*mums*..Det är ju bara fredag en dag i veckan..



http://www.youtube.com/watch?v=x1d8RX2Pki8&NR=1



Puss Puss Puss Puss Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback