God Morgon<3

Har ni alla sovit gott??Det hoppas jag att ni har..och sen hoppas jag att ni får en trevlig dag idag..Vädret ser ju inte så inbjudande ut men till helgen ska det ju bli bättre..Så vi får väl hålla oss till dess då..Själv är jag ledig heeeela helgen och ska försöka få så mycket sol som möjligt...så vi hoppas verkligen verkligen att den skiner på oss...Annars gråter jag nog en skvätt..För jag behöver LJUS och VÄRME från solen i dessa dagar..
Sen är jag i full planering eftersom älskade ska ha sin examensbjudning hemma hos oss..Han tar ju sin sjuksköterskeexamen nästa vecka..Han är så duktig,och jag är en stolt flickvän=)..men iallafall..så det kommer släkt från han sida men även några från min som vill vara med och uppvakta...Det ska bli riktigt skoj...Men det är mycket som ska tänkas genom inför själva festen..Oj Oj Oj Oj..jag vill ju att det ska vara perfekt...
Men det blir nog bra ska ni se...Ha en bra dag små gullvippor..


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback