Heelt slut..!!

Nu är allting nästan klart..Någon enstaka låda kvar...och dom kan vi ändå inte plocka upp förrän vi köpt lite saker..Finns en del vi behöver köpa...Ny soffa,madrasser och bäddmadrasser till sängen..vi har en stomme men inget mer..så just nu sover vi i min 120 säng..men det går det med..
Jag har iallafall köpt nya sängkläder åt oss och sen lite smågrejer..Har tyvärr inte råd med soffa eller madrasserna just  nu..Får bli en annan gång..Vi kan ju be till Gud att någon vänlig själ kan ge mig lite pengar..tänk om man bara kunde ha lite extra när man kollar sitt konto nästa gång..det skulle väl vara lycka??!?!..men ingen vill väl unna mig den lyckan*haha*=)
Förresten så har jag gått ur viktväktarna...Jag och Thommy ska börja med GI istället hade vi tänkt..Eller vi började igår med det..Det känns bra faktiskt..Viktväktarna är inte min grej längre..GI verkar verkligen mycket bättre..Jag har funderat på GI ett längre tag ska ni veta..Och nu blev det så...Börja med något nytt vid flytten liksom..
Idag ska vi göra laxpaket på grillen med romsås till..*mums*..kanske ett glas vin eller två till det..=)

Igår var min familj här..Då blev det grillning och en flaska bubbel..Underbart gott...!!
Nu orkar jag inte skriva mer...See Yaa..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback