Hej på er..!

Nu är jag vaken igen..Gick upp vid 09.00...Börjar jobba kl.13.00,så då sov jag lite längre och nu sitter jag här ooch segar mig,tänkte väl duscha sen och dra ut på frukosten så det blir brunch istället..
Känner mig trött fastän jag sovit så länge och har sovit bra hela natten,vaknade bara när älskade pussade mig hej då vid 06.30..han skulle åka och jobba,så nu ses vi inte förrän ikväll när jag kommer hem..så då måste vi få pussas lite på morgonen..Nu är det högst en vecka kvar tills vi flyttar..Wiiiihooo..
Så helst av allt vill man ju vara hemma och ordna inför flytten,måste tvätta alla köksluckor och lådor...Får se om jag hinner det innan jag åker idag..ska försöka hinna dammsuga idag också..Får se vad jag hinner med..
Nu ska jag surfa vidare...Ta hand om er<3


Puss Puss..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback