Omelett gör dagen komplett..=)

Sitter här nu en stund...Vi vaknade vid 07.45...pussades lite och tog en dusch..sen åkte älskade till Orsa för att göra skolarbete..Själv sitter jag nu här och har nyss ätit frukost..Det vart omelett*mums*=)kan man börja dagen bättre??
Igår mös vi som vanligt..God mat och en massa kramar..Så härligt att ligga i någons famn när man kollar på film..Tsss..!!..fast jag var  jättetrött igår så det blev sängen tidigt för min del iallafall..vet inte när prinsen la sig..men jag vaknade lite snabbt av att han pussade på mig och la sina armar runt mig..Myyys..!..men vi brukar vakna på natten..pussa varandra snabbt och sen somna om lika fort igen..Finns det något bättre??

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback