Trött..!!

Jaa det är jag.Fastän vi kom i säng i tid igår*duktigt*..Jag vaknade runt 09.00 och tog mig en dusch och sen åt jag frukost..Älskade är och jobbar..Han kom hem snabbt vid 09.30 för att hämta en matlåda..Tur det så jag fick pussa snabbt på honom..Tsss..=)
Nu har jag packat lite smått..Lagt ner stereon och sådär..Ska hämta lite lådor i förrådet och börja plocka i köket litegranna..Finns något skåp jag kan plocka ur iallafall..Måste försöka få ut lite grejer sen också...Så man kan städa här inne...Hoppas vi får nyckeln snart så vi kan åka med lådor och sådär..Dom stora sakerna ska mamma och pappa hjälpa oss med nästa helg..eftersom dom har släpvagn och sådär..
Nu ska jag ut till förrådet..

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback